Veckan efter....(13)

Kommer tillbaka till Trysil och jobb och upptäckte att det var ganska kul att jobba helt plötsligt. Kan bero på att hotellet invaderats av en massa snygga skidkillar tillhörande JOSS (Jon Olsson Super Session). Really nice!

På onsdagen hade Tove tjejmiddag. Jättegod mat och trevligt sällskap.



Tove, Matilda, Mikaela och Pernilla lagar mat.



Mikaela, Pernilla, Michelle och Tove smaskar i sig.

Efter middagen drog jag och Mikaela på Sagbruket för partaj och efterfest! Kul va det!

På fredag efter jobbet var det dax för fest igen. Den här gången drog vi hem till Adam och Tobbe innan. Det var jag, Mikaela och Camilla och sen kom Tove dit. Adam lagade god mat åt oss sen lekte vi lekar. Efteråt blev det Heis och för lite sömn igen men oj vad det var värt det =)!



Camilla, Mikaela och Tobbe i snygg pose!



Adam var inte riktigt med här på mina och Toves tag =).



Gavin, Linda och Cathrine på Heis.

På lördagen jobbade jag kväll. Det gjorde Jossi också så vi tog en förfest i bilen innan Heis.



På söndag kväll var man tillbaka på jobb på ett hotell som inte kände sig riktigt likt efter JOSS lämnat oss.
Vad snabbt vecka 13 gick.

Här kommer lite mer bilder från veckan:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0