Vecka 14

Det var denna vecka våren kom. Veckan började lugnt med jobb. Väldigt lugnt på hotellet. Var sedan ledig onsdag och torsdag. Åkte hem till Vansbro redan på tisdag efter jobbet. Hade några sköna dagar där i goda vänners lag innan jag åkte tillbaka till Trysil för jobb på fredag kväll! Fick nästan en chock när jag kom till hotellet och det knappt var några bilar. Det var ju ändå helgen innan påskveckan. Det var en lugn och trevlig jobbarkväll. Dagen efter jobbade jag morgon. Hade inget planerat efter jobbet och solen gassade så det var som gjort att gå på after ski. Hamnade på Laaven med Mikaela, Annika och Andreas.


Härliga människor med sol i sinnet!

På kvällen blev det Heis för mig och Annika, Åkte hem innan det stängde det var ju ändå jobb dagen efter.
Hotellet börjar så smått fyllas med folk inför påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0